|
VAREMODTAGELSE
Vi sørger for at tage imod dine varer fra din leverandør. Du har via. vores system informeret os om dine indkøbsordrer, således at vi ved modtagelse kan kontrollere, at din leverandør har leveret korrekt mængde af hver vare. Når vi har kontrolleret din varemodtagelse, ligger vi det på lager og lagertallet i din shop vil automatisk blive ajourført. Vi behandler indkommende varemodtagelser indenfor 3 hverdage fra modtagelse.
|
|
ORGANISERING & OPBEVARING
Vi sørger løbende for at vedligeholde driften af dit lager, herunder løbende oprydning og organisering af det. Det gør, at vi nemt og hurtigt kan plukke dine ordrer.
|
|
LØBENDE PLUK OG AFSENDELSE AF ORDRER
Vi sørger for lynhurtig levering til dine kunder. Alle ordrer der er lagt inden kl 14.00 alle hverdage, vil blive afsendt samme dag. I de fleste tilfælde, vil din kunde have sin ordre dagen efter.
|
|
RETURBEHANDLING
Når dine kunder ønsker at benytte sig af fortrydelsesretten eller lignende, kan du sende dem en returlabel der sender returpakken til os. Vi tager os af al returbehandling, og sørger for at informere dig om, hvad der er kommet retur og ligeledes at få dette tilføjet på lager igen. Vi behandler returpakker indenfor 5 dage fra modtagelse hos os.
|
|
CONTAINERTØMNING OG AD HOC OPGAVER
Vi står til rådighed, når du har brug for en ekstra hånd. Får du f.eks. levering af hele skibscontainere, kan vi hjælpe med at tømme disse. Vi kan også hjælpe med at ompakke varer, tjekke fejlproduktioner og meget andet. Disse ydelser opkræves pr. time, jf. nedenstående tilbud.
|