fbpx

Hvor mange ordrer skal jeg have, før jeg kan blive kunde hos jer?

Modsat vores konkurrenter på markedet, så har vi en anden tilgang til små kunder. Vi elsker at tage nyopstartede kunder ind, hvor vi vurderer, at der er et potentiale, og på den måde være med til at give et godt grundlag for en vækst i netop din e-commerce.

Derfor har vi som sådan ikke noget minimumskrav for antal ordrer om måneden.

Kan det betale sig for min forretning?

Ja, det kan det for de fleste forretninger. Uanset hvor mange ordrer du har om måneden, så har du garanteret faste omkostninger til husleje, lønninger, inventar, IT-løsninger, labels og emballage som faste omkostninger. Hvis du lægger disse faste omkostninger sammen, og dividerer det beløb med dit månedlige ordreantal, og du har din nuværende kostpris pr. ordre. I rigtig mange tilfælde, vil den pris være meget højere, end den pris, vi kan tilbyde hos os – nemlig en håndteringspris på 10-15 kr pr. ordre, afhængig af din volume samt hvad du sælger.

Hvem sender I pakkerne med?

Vi sender med DAO, Bring, GLS og PostNord. Vi er åbne overfor at tage flere distributører ind, såfremt du måtte have specifikke ønsker – men vi henviser dog til, at du på vores nuværende fragtaftaler kan nyde godt af vores gode fragtpriser, som led i, at vi sender over 250.000 pakker om året.

Får mine kunder tracking på ordrerne?

Ja, lige så snart, at vores lager har afsendt din ordre, modtager din kunde en mail, hvor der står, hvilke varer der er afsendt, samt et tracking-link til ordren. Det er naturligvis din shop, som er afsender på mailen.

Kan I integrere med mit shopsystem?

Ja, vi kan integrere med alle de gængse shopsystemer – eksempelvis Shopify, Magento, Woocommerce, Prestashop og mange flere. Kontakt os i dag, hvis du er i tvivl om vi kan integrere med dit shopsystem.

Hvorfor kan I sende pakker så billigt?

SM Logistik håndterer rigtig mange forsendelser om året. Det giver os god basis for at forhandle gode fragtpriser hos de enkelte distributører – og det kommer dig til gavn.

Kan jeg følge med i, hvilke ordrer der er håndteret?

Ja, nemt. Når du bliver kunde hos os, får du et login til vores lagersystem til netop din shop. Her kan du følge med i alt, hvad vi foretager os vedrørende dine ordrer. Det er eksempelvis trackinginfo, logføring over hvilke varer der er sendt på ordrer, varemodtagelser o.lign.

Kan I håndtere dele af mit varelager?

Ja, det kan vi muligvis godt. Nogle shopsystemer giver mulighed for at filtrere i de ordrer, som vi får ind i vores system, eksempelvis Shopify. Det er perfekt til dig, hvis du både kører med eget lager og evt. også dropshipping.

Hvorfor er I billigere end jeres konkurrenter?

Vores tilgang til at løse opgaven, er nok lidt en anden, end vores konkollegers. Vores prisstruktur er stillet mere simpelt op, så der er mere gennemsigtighed for dig som kunde. Vi er også mere selektive omkring hvilke kunder, vi tager ind, da ikke alle passer til vores “low-price”-setup – og går vi på kompromis her, kan vi ikke løfte opgaven billigere end vores konkurrenter.

Hvorfor skal jeg vælge jer?

Du skal vælge os, fordi vi giver dig en tilfredsstillende lagerløsning til netop din webshop. Derudover, så håber vi, at du har mavefornemmelsen med os, og at du kan se, at vi er nogle gæve nordjyder, der brænder for at gøre en forskel for netop dig.

Kan I hjælpe med specialopgaver?

Ja, det kan vi godt, men på betingelser. Vores prisstruktur er indrettet efter nemt håndterbart gods, hvorfor det ikke er alle specialopgaver, vi kan hjælpe med. Men kontakt os endelig, så kan vi lave et tilbud på din opgave.

Vi giver altid gerne et uforpligtende tilbud på håndtering af præcist dit lager – så kan du koncentrere dig om at sælge endnu mere, og vi kan holde fokus på dét som vi er gode til! Kontakt os i dag, klik her.

SM Logistik ApS

Ulstedvej 27
9370 Hals
CVR: 42053996

Telefon: +45 30 14 95 26
Mail: info@sm-logistik.dk

Powered by Templatation